סקרים בתשלום, האתרים שבהם הם מתבצעים, הנעשים אונליין צצו כפטריות אחרי הגשם בשנים האחרונות ואיתם הגיעו גם כמה מיתוסים על סקרים בתשלום, על אתרי הסקרים ועל התחום בכלל. אם גם אתם שוקלים להתחיל למלא סקרים ולהרוויח או שאתם כבר בתחום, כדאי לבדוק מה נכון ומה לא לגבי הסקרים.
המידע שאני מוסר על עצמי יעבור לצד שלישי
כשנרשמים לאתר סקרים בתשלום מתבקשים למלא שאלון מקדים עם פרטים כמו גיל, מקצוע, השכלה, מספר ילדים וכדומה. כל אתר סקרים בתשלום המכבד את עצמו ואת פאנל הנסקרים שלו יבטיח בתקנון האתר כי אינפורמציה הנמסרת על ידי הנסקר בשאלון המקדים לא עוברת לצד שלישי. המידע נחוץ אך ורק כדי להבטיח כי הנסקר מקבל סקרים שמתאימים לנתוניו הדמוגרפיים.
סקרים בתשלום לא באמת משפיעים
אם הסקר לא משפיע למה להזמין אותו? החברות שמזמינות סקרים מאתרי סקרים בתשלום זקוקות לסקר כדי לעמוד על דעת קהל היעד שלהן, לבחון מה ניתן לשפר, היכן ניתן לגוון, מה הצרכן רוצה ואיך הוא תופס את המוצר הקיים, כיצד ניתן לשפר את השירות ועוד.
רק חברות מסחריות מזמינות סקרים
החברות שעובדות עם אתרי סקרים בתשלום מאוד מגוונות. אכן, יש לא מעט חברות פרסום, יזמות ושיווק שמזמינות סקרי שוק וסקרי דעת קהל על מוצריהן ומוצרי המתחרים שלכן. סקרים הם חלק בלתי נפרד ממערכת הערכת איכות מוצר או שירות. עם זאת, לא מעט גופים ממשלתיים ופרטיים מזמינים סקרים שמטרתם לבדוק דעת קהל בענייני היומיום, בפוליטיקה, ביטחון, דת ומדינה ועוד.
אתרי סקרים בתשלום לא משלמים לנסקר
בארץ ובעולם יש לא מעט אתרים שמבטיחים כסף גדול תמורת מעט עבודה ואכן רבים מהם לא מקיימים את ההבטחה. עם זאת, חשוב לזכור כי ישנן בהחלט חברות סקרים מקצועיות, אמינות ועם מוניטין יציב שמעניקות תמורה הולמת ופועלות ביושר. כשאתם נרשמים לאתר סקרים בתשלום, חשוב לוודא כי האתר אכן אמין. בדקו בפורומים של עבודה מהבית ומילוי סקרים אם לאתר יש שם טוב, בדקו אם יש כתובת, טלפון ואימייל ליצירת קשר במידת הצורך. כך תוכלו להבטיח כי אתם אכן נרשמים לאתר אמין.
קהל היעד הממלא סקרים
הצד השני של המשוואה נמצאים הגולשים הממלאים סקרים. גולשים אלה הם בגילאים שונים, משכבות אוכלוסיה שונות ורקע סוציו-אקונומי מהנמוך לגבוה ביותר. כאמור, בכדי לקבל סקר יש לאתר את קהל היעד, ובכל סקר קהל היעד הוא שונה בהתאם לשירות או המוצר שלמענו נכתב הסקר. והשאלה האם אתם מתאימים? כן, כולם מתאימים למלא סקרים.